Regulácia - Podmienky internetového obchodu
nordictec-shop.sk

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Regulácia určuje podmienky poskytovania bezplatných služieb elektronickou cestou a predaja uskutočňovaného prostredníctvom Internetového obchodu na adrese https://nordictec-shop.sk spoločnosťou PUH LedNet Bartosz Orlicki so sídlom v Polsku, v Szydłowci (26-500) na ul. Jastrzębska 36A, zapísanou do Centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti (Polsko) pod číslom NIP: PL7991921264.

  2. Táto regulácia, služby a produkty Nordic Tec® v nej uvedené, sú určené pre Spotrebiteľov a Podnikateľov.

  3. Akceptácia tejto regulácie je nevyhnutná pre využívanie našich služieb a uzatváranie kúpnych zmlúv.

  4. Vo všetkých záležitostiach súvisiacich s využívaním našich služieb a predajom produktov sa môžete obrátiť na nás prostredníctvom e-mailu: lednet@vp.pl.

  5. Na využívanie Internetového obchodu je potrebné splniť nasledujúce minimálne technické požiadavky:

    1. zariadenie s prístupom na internet,
    2. prístup k elektronickej pošte,
    3. najnovšia verzia internetového prehliadača s podporou súborov Cookies a Java Script.
  6. Na mieste registrácie (26-500 Szydłowiec) Predajca neposkytuje možnosť osobného odberu zakúpeného tovaru ani možnosť maloobchodného predaja. Predajca vykonáva predaj iba online. Na mieste Predajca neposkytuje ani možnosť výmeny alebo osobného vrátenia tovaru – tieto úkony sa vykonávajú výlučne prostredníctvom kuriérskych služieb.

  7. Obrázky pripojené k Produktom sú ilustračné a slúžia ako reklamné materiály. Nemusia predstavovať skutočné zobrazenie Produktu (tzv. „Real Photo“). Predajca transparentne a otvorene vyhlasuje, že obrázky pripojené k Produktom môžu znázorňovať iné predmety (s podobnými technickými vlastnosťami a vzhľadom). Týka sa to najmä technických produktov, pri ktorých vzhľad nie je podstatou ich určenia. Vzhľadom na to, drobné rozdiely medzi Produktmi a použitými obrázkami, pokiaľ nevedú k zjavnej zmene funkčnosti Produktu (v rámci jeho určenia), nebudú považované za dôvod na uplatnenie záruky alebo reklamácie.

  8. Predajca nezodpovedá za nedostupnosť Obchodu spôsobenú faktormi vyššej moci. Predajca si vyhradzuje právo na prerušenie prístupu do Obchodu z dôvodu technickej údržby, opráv alebo zlepšovania jeho funkčnosti. Predajca sa zároveň zaväzuje vynaložiť maximálne úsilie na to, aby tieto prerušenia prebiehali v nočných hodinách a trvali čo najkratšie.

II. Definície

Pojmy, výrazy a termíny uvedené v tejto regulácii s veľkým písmenom majú nasledujúce významy:

  1. Pracovný deň – deň v týždni od pondelka do piatka s výnimkou dní zákonom stanovených ako voľné dni.
  2. Zákazník – osoba, ktorej sú poskytované služby elektronickou cestou a ktorá uzatvára s Predajcom Kúpne zmluvy na základe tejto regulácie.
  3. Účet – súbor funkcií v Internetovom obchode priradených Zákazníkovi, prístupný po prihlásení prostredníctvom jedinečnej e-mailovej adresy a hesla, umožňujúci okrem iného prehľad objednávok a úpravu údajov Zákazníka.
  4. Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá uskutočňuje právny úkon s podnikateľom, nesúvisiaci priamo s jej podnikateľskou alebo profesijnou činnosťou.
  5. Košík – funkcia Internetového obchodu, ktorá umožňuje Zákazníkom zhromažďovať vybrané Produkty počas prehliadania sortimentu Obchodu pred uskutočnením nákupu a podaním Objednávky.
  6. Predajca – spoločnosť PUH LedNet Bartosz Orlicki so sídlom v Szydłowci (26-500) na ul. Jastrzębska 36A, zapísaná do Centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti pod číslom NIP: PL7991921264, vlastník značky Nordic Tec®.
  7. Newsletter – elektronická služba spočívajúca v pravidelnom zasielaní e-mailových správ obsahujúcich aktualizácie, akcie, novinky alebo témy spojené so značkou a produktmi Nordic Tec®.
  8. Platobný operátor – externý subjekt, ktorý spracúva platby za Objednávky na základe zmluvy s Nordic Tec®.
  9. Podnikateľ – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, vykonávajúca vo svojom mene podnikateľskú alebo profesijnú činnosť, ktorá uzatvára Kúpnu zmluvu priamo súvisiacu s touto činnosťou.
  10. Podnikateľ na právach spotrebiteľa – fyzická osoba vykonávajúca podnikateľskú činnosť, ktorá uzatvára zmluvu s iným podnikateľom, pričom táto zmluva nesúvisí priamo s jej podnikateľskou činnosťou.
  11. Produkt/Produkty – hnuteľné veci, produkty zo sortimentu Nordic Tec®.
  12. Regulácia – tento dokument.
  13. Internetový obchod (Obchod) – internetový obchod Nordic Tec® dostupný na adrese nordictec-shop.sk,
  14. Kúpna zmluva (Zmluva) – kúpna zmluva Produktu alebo Produktov uzatvorená medzi Zákazníkom a Predajcom na diaľku prostredníctvom Internetového obchodu.
  15. Služby – služby poskytované Zákazníkom elektronickou cestou v súlade so zákonom z 18. júla 2002 o poskytovaní elektronických služieb, uvedené v bode 1 kapitoly III tejto regulácie.
  16. Objednávka – prejav vôle Zákazníka predstavujúci ponuku na uzatvorenie Kúpnej zmluvy na Produkty uvedené v objednávke za stanovenú cenu vrátane nákladov na dopravu.

III. Pravidlá používania Internetového obchodu

  1. Počas registrácie, pri ďalších aktivitách vykonávaných na Účte a pri podávaní Objednávok je Zákazník povinný uvádzať pravdivé a aktuálne údaje a zodpovedajúco ich aktualizovať. Predajca nenesie zodpovednosť za udalosti vyplývajúce z nedostatku aktuálnych údajov Zákazníka. Predajca nenesie zodpovednosť za prípadné škody spôsobené uvedením nepravdivých, neaktuálnych alebo neúplných údajov v rámci formulárov Internetového obchodu alebo za nedodržiavanie podmienok tohto Regulaminu. Údaje poskytované Užívateľom nesmú porušovať platné právne predpisy ani osobné práva a práva tretích osôb.

  2. Bezplatné Služby poskytované elektronickou cestou prostredníctvom Internetového obchodu zahŕňajú:

    1. prezentáciu produktov Nordic Tec®;
    2. umožnenie podávania Objednávok;
    3. vedenie Účtu zákazníka;
    4. Newsletter;
    5. blog s článkami.
  3. Poskytovanie Služieb je nevyhnutne spojené so spracovaním osobných údajov, vrátane súborov cookies. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.

  4. Údaje poskytované Zákazníkmi počas registrácie alebo podávania Objednávok musia obsahovať pravdivé údaje umožňujúce uzavretie Kúpnej zmluvy a doručenie zásielky.

  5. Vzhľadom na to, že prístup do Internetového obchodu prebieha prostredníctvom verejnej siete Internet, využívanie našich Služieb nesie riziká neoprávneného získania údajov Zákazníkov alebo ich modifikácie. Odporúčame preto dodržiavať zvláštnu opatrnosť a používať vhodné technické opatrenia, ktoré tieto riziká minimalizujú, predovšetkým antivírusové programy a nástroje chrániace identitu a súkromie používateľov internetu. Zároveň zdôrazňujeme, že sa v žiadnom prípade nebudeme obracať na Zákazníka so žiadosťou o poskytnutie hesla k Účtu v Internetovom obchode.

  6. Zakázané je využívať Služby a používať Internetový obchod a jeho obsah v rozpore s Regulaminom, všeobecne záväznými právnymi predpismi, dobrými mravmi alebo spôsobom, ktorý narúša osobné práva tretích osôb alebo záujmy Predajcu.

  7. Zmluva o poskytovaní Služieb elektronickou cestou sa uzatvára na dobu neurčitú.

  8. Zákazník má právo vypovedať zmluvu o poskytovaní Služieb s okamžitou platnosťou a bez udania dôvodu, bez vplyvu na práva Strán pred vypovedaním. Na tento účel je potrebné kontaktovať Predajcu prostredníctvom e-mailu na adrese: lednet@vp.pl alebo písomne na adresu sídla uvedenú v bode 1 kapitoly I Regulaminu.

  9. Predajca je oprávnený vypovedať zmluvu o poskytovaní Služieb s okamžitou platnosťou, vrátane prípadu, keď neuvedie dôvody vypovedania, bez vplyvu na práva Strán pred vypovedaním. Vypovedanie uvedené v predchádzajúcej vete prebieha zaslaním vyhlásenia Zákazníkovi v dokumentárnej podobe na jeho e-mailovú adresu alebo písomne.

  10. Duševné vlastníctvo Predajcu týkajúce sa značky Nordic Tec® a Internetového obchodu je vyhradené. S výnimkou logotypov a grafiky v Internetovom obchode, ktorých autorské práva patria tretím osobám, všetky práva na Internetový obchod, vrátane majetkových autorských práv a práv duševného vlastníctva, patria Predajcovi. Práva Predajcu uvedené v predchádzajúcej vete sa týkajú najmä názvu a domény Internetového obchodu, jeho obsahu a obsahu zasielaného Zákazníkom, vrátane textov, logotypov, grafiky, fotografií a formulárov. Používanie vyššie uvedených položiek je povolené iba na účely a za podmienok uvedených v Regulaminu; kopírovanie týchto položiek bez získania písomného súhlasu Predajcu je zakázané.

IV. Registrácia

  1. Zákazník je oprávnený mať jeden Účet v Internetovom obchode v rovnakom čase.

  2. Na vytvorenie Účtu v Internetovom obchode je potrebná registrácia, ktorá prebieha prostredníctvom:

    1. vyplnenia registračného formulára uvedením mena, priezviska, e-mailovej adresy, prípadne údajov o vykonávanej podnikateľskej činnosti alebo zastupovanom subjekte,
    2. zriadenia hesla k Účtu,
    3. vyhlásenia o oboznámení sa a akceptácii regulaminu a zásad ochrany osobných údajov,
    4. potvrdenia registrácie Účtu z úrovne e-mailového účtu uvedeného Zákazníkom.
  3. Okamihom potvrdenia registrácie Zákazníkom sa uzatvára zmluva o poskytovaní elektronickej služby vedenia Účtu.

  4. V rámci služby vedenia Účtu je Zákazník oprávnený najmä:

    1. podávať objednávky,
    2. prezerať históriu objednávok,
    3. upravovať poskytnuté osobné údaje,
    4. resetovať heslo k Účtu v prípade jeho straty.
  5. Zákazník môže kedykoľvek vymazať Účet kontaktovaním Predajcu elektronickou poštou na adresu: lednet@vp.pl.

  6. Vymazanie Účtu vedie k ukončeniu zmluvy o poskytovaní Služieb.

  7. V prípade, že Zákazník nevyužíva Účet počas 3 rokov, si Predajca vyhradzuje právo na vymazanie Účtu z dôvodu ochrany osobných údajov Zákazníkov a v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov.

V. Podávanie objednávok

  1. Všetky informácie o Produktoch uvedené v Internetovom obchode nepredstavujú ponuku, ale výzvu na uzatvorenie Zmluvy v zmysle článku 71 Občianskeho zákonníka (PL)

  2. Na podanie Objednávky Zákazníkom nie je potrebné vlastniť Účet. Zákazník môže podávať Objednávky prostredníctvom Internetového obchodu počas jeho dostupnosti, spravidla 7 dní v týždni, 24 hodín denne.

  3. Podanie Objednávky znamená, že Zákazník predkladá ponuku na uzavretie Kúpnej zmluvy na Produkty uvedené v Objednávke.

  4. Podanie Objednávky prebieha prostredníctvom:

    1. pridania Produktu alebo Produktov do Košíka;
    2. prechodu do Košíka;
    3. kliknutia na tlačidlo „Prejsť k realizácii objednávky“;
    4. vyplnenia formulára Objednávky v rozsahu kontaktných údajov a údajov na doručenie alebo potvrdenia údajov (v prípade Zákazníkov prihlásených na Účet);
    5. výberu spôsobu dopravy;
    6. výberu spôsobu platby;
    7. voliteľne – pridania komentára k Objednávke;
    8. vyhlásenia o oboznámení sa a akceptovaní pravidiel a zásad ochrany osobných údajov;
    9. stlačenia tlačidla „Kupujem a platím“;
    10. zaplatenia ceny v súlade so zvoleným spôsobom platby.
  5. Po prijatí objednávky Predajca bezodkladne potvrdí jej prijatie formou e-mailu.

  6. Okamihom doručenia e-mailu o potvrdení Objednávky Zákazníkovi dochádza k uzavretiu Kúpnej zmluvy.

  7. V prípade ťažkostí s realizáciou Objednávky, najmä nedostupnosti objednaných Produktov, Predajca bezodkladne informuje Zákazníka o najskoršom možnom čase realizácie alebo o nemožnosti realizácie. Zákazník môže v takom prípade prijať predĺžený termín realizácie Objednávky, upraviť Objednávku alebo zrušiť Objednávku v celku. V prípade nemožnosti realizácie Objednávky bude Objednávka zrušená a uhradené prostriedky budú Zákazníkovi vrátené Predajcom.

VI. Ceny a spôsoby platby

  1. Všetky ceny Produktov uvedené v Internetovom obchode sú ceny vrátane DPH.

  2. Ceny Produktov nezahŕňajú náklady na dopravu, ktorých výška je uvedená počas podávania Objednávky.

  3. Celková záväzná cena Objednávky, zahŕňajúca cenu Produktov a cenu dopravy, je uvedená vždy na poslednom kroku počas podávania Objednávky, s výnimkou neštandardných Produktov, ktoré nie je možné zaslať štandardnou prepravou. V takých prípadoch musí byť cena vypočítaná individuálne v závislosti od podmienok a miesta doručenia (takéto prípady vyžadujú predchádzajúci kontakt a individuálne dohodnutie s Predajcom).

  4. Dostupné spôsoby platby sú uvedené vždy počas podávania Objednávky. Vyhradzujeme si právo dočasne zneprístupniť niektoré spôsoby platby, najmä z dôvodov na strane tretích osôb, vrátane technických porúch.

  5. Informujeme, že Operátori platieb sú samostatné subjekty nezávislé od Predajcu, a využívanie nimi ponúkaných spôsobov platby sa riadi samostatnými zmluvami a pravidlami vydanými týmito subjektmi.

VII. Doručenie

  1. Predajca ponúka doručenie Produktov prostredníctvom kuriérskych spoločností na adresu uvedenú Zákazníkom počas podávania Objednávky. V závislosti od zvolenej možnosti doručenia môže byť doručenie realizované na:

    1. adresu Zákazníka;
    2. adresu tretej osoby alebo
    3. adresu odberného miesta (lokalita pobočky alebo zariadenia, z ktorého si Zákazník môže vyzdvihnúť Objednávku).
  2. Predajca je povinný dodať Produkt zodpovedajúci Objednávke a bez vád.

  3. Náklady na doručenie Produktov budú uvedené počas podávania Objednávky.

  4. Informácia o počte pracovných dní potrebných na odoslanie Objednávky sa nachádza na karte každého Produktu. Termín realizácie objednávky sa počíta od okamihu potvrdenia Objednávky. Predajca zdôrazňuje, že celkový čas doručenia nezávisí len od neho, ale aj od služieb externých spoločností (prepravných firiem) a iných nezávislých faktorov.

  5. V prípade oneskorenia odoslania zásielky dlhšieho ako bežný čas na odoslanie zásielok v internetovom predaji (1-2 pracovné dni) sa Predajca zaväzuje bezodkladne informovať Zákazníka.

  6. Po prevzatí zásielky je Zákazník povinný skontrolovať jej stav. V prípade doručenia kuriérom má Zákazník právo požiadať o vyhotovenie protokolu o poškodení zásielky.

  7. Predajca nezodpovedá za nedoručenie tovaru z dôvodov na strane Zákazníka, vrátane nesprávne uvedenej adresy doručenia. Ak nie je možné tovar doručiť z dôvodu na strane Zákazníka, a zásielka bola už odoslaná, Zákazník je povinný uhradiť vzniknuté náklady.

  8. Výber kuriéra nie je pre Predajcu záväzný. Predajca môže využiť inú kuriérsku spoločnosť, ak je služba podobnej kvality a parametrov, a nevzniknú z toho pre Zákazníka dodatočné náklady.

  9. Ak Zákazník uvádza adresu mimo EÚ a doručenie generuje náklady na dovozné poplatky (DPH/clo/iné), uhradenie týchto poplatkov je povinnosťou Zákazníka. Predajca nemá povinnosť informovať o týchto poplatkoch, ani o nich poskytovať záväzné informácie.

VIII. Technická popredajná podpora

  1. Predajca poskytuje popredajnú podporu v rozsahu bežne prijímanom pri predaji Produktov dostupných v Obchode a iba pre Zákazníkov, s ktorými má Predajca priamu Kúpnu zmluvu.
  2. Predajca neposkytuje technickú popredajnú podporu pre produkty zakúpené od tretích strán – distribútorov Nordic Tec®. Za popredajnú podporu takýchto produktov zodpovedá distribútor, s ktorým má daný Zákazník uzavretú kúpnu zmluvu.
  3. Všetky montážne záležitosti alebo chyby vyplývajúce z montáže Produktov nespadajú do zodpovednosti Predajcu a sú na zodpovednosť realizátora. Predajca nevykonáva obhliadky Produktov na mieste u Zákazníka ani neponúka kontrolu správnosti inštalácie Produktov zakúpených v Obchode a realizovaných tretími stranami.

IX. Reklamácie a nesúlad Produktu so Zmluvou

Reklamácie

  1. Predajca priamo nerieši reklamácie Produktov, ktoré boli zakúpené od tretích strán – distribútorov Nordic Tec®. Reklamácie takýchto Produktov Zákazník rieši s distribútorom, s ktorým má uzavretú kúpnu zmluvu.

  2. Ak chcete podať pripomienky týkajúce sa Produktu, Internetového obchodu, poskytovania Služieb alebo realizácie Objednávok, môžete podať reklamáciu kontaktovaním nás na e-mailovej adrese: lednet@vp.pl, prostredníctvom kontaktného formulára dostupného v Obchode alebo písomne na adresu sídla Predajcu.

  3. Reklamácia by mala obsahovať minimálne informácie, ktoré umožnia identifikáciu Zákazníka a prijatie opatrení súvisiacich so žiadosťou, najmä:

    1. meno, priezvisko,
    2. adresu,
    3. e-mailovú adresu,
    4. dátum objednávky,
    5. dátum výskytu udalosti, na ktorú sa reklamácia vzťahuje,
    6. Produkty, ktorých sa reklamácia týka,
    7. okolnosti odôvodňujúce reklamáciu a krátky popis aplikácie (v akom použití bol Produkt použitý),
    8. preferované riešenie reklamácie, prípadne prílohy vo forme súborov alebo fotografií týkajúcich sa predmetu reklamácie.
  4. Na to, aby bola reklamácia platná, je potrebné zaslať predmet reklamácie Predajcovi na adresu: PUH LEDNET – HALA MAGAZYNOWA, Jastrzębska 36A, 26-500 Szydłowiec, POLSKO. Predajca neposudzuje reklamácie iba na základe fotografií, videí, správ od Zákazníka alebo názorov tretích osôb.

  5. Reklamácia sa posudzuje bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od prijatia Produktu. Ak budú poskytnuté informácie nedostatočné na vyriešenie žiadosti, Predajca požiada Zákazníka o ich doplnenie, čo však môže predĺžiť lehotu na posúdenie reklamácie.

  6. Ak vzhľadom na zložitosť prípadu alebo množstvo spracovávaných reklamácií nebude možné posúdiť reklamáciu v stanovenej lehote, Predajca kontaktuje Zákazníka do 14 dní od prijatia reklamácie, aby ho informoval o dôvodoch oneskorenia a predpokladanej lehote na vyriešenie.

Nesúlad Produktu so Zmluvou
7. Práva Spotrebiteľa a Podnikateľa s právami spotrebiteľa, ako aj rozsah zodpovednosti Predajcu za nesúlad objednaného Produktu so Zmluvou, upravuje Zákon z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa (Dz. U. 2014 poz. 827).

  1. Predajca zodpovedá za nesúlad Produktu so Zmluvou o predaji, ktorý existoval v čase jeho dodania a prejavil sa do dvoch rokov od tohto okamihu.

  2. Ak je Produkt v nesúlade so Zmluvou, Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa môže požadovať jeho opravu alebo výmenu.

  3. Nesúlad Produktu so Zmluvou o predaji nastáva, ak:

  • opis, druh, množstvo, kvalita, úplnosť a funkčnosť Produktu nie sú v súlade so Zmluvou o predaji,
  • Produkt nie je vhodný na špecifický účel, na ktorý ho Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa potrebuje a o ktorom informoval Predajcu najneskôr v čase uzatvorenia Zmluvy, a ktorý Predajca akceptoval,
  • Produkt nie je vhodný na účely, na ktoré sa zvyčajne používajú Produkty tohto druhu, pri zohľadnení platných právnych predpisov, technických noriem alebo dobrej praxe,
  • Produkt nie je v množstve a nemá vlastnosti vrátane trvanlivosti a bezpečnosti, ktoré sú typické pre tovar tohto druhu a ktoré môže Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa rozumne očakávať,
  • Produkt bol dodaný bez obalu, príslušenstva a návodov, ktoré Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa môže rozumne očakávať (toto sa nevzťahuje na situácie, keď sú určité príslušenstvá predávané voliteľne, za príplatok a ako samostatné Produkty).
  1. Predajca môže vykonať výmenu, ak oprava nie je možná, alebo vykonať opravu, ak výmena nie je možná, ak by preferovaný spôsob Zákazníka vyžadoval nadmerné náklady. Ak nie je možná ani oprava, ani výmena, Predajca môže odmietnuť uviesť Produkt do súladu so Zmluvou.

  2. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa môže podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od Zmluvy, ak:

  • Predajca odmietol uviesť Produkt do súladu so Zmluvou,
  • Predajca neuviedol Produkt do súladu so Zmluvou,
  • nesúlad Produktu so Zmluvou pretrváva aj po pokuse Predajcu uviesť ho do súladu,
  • nesúlad Produktu so Zmluvou je natoľko závažný, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od Zmluvy bez predchádzajúceho pokusu o opravu alebo výmenu,
  • z vyhlásenia Predajcu alebo okolností jednoznačne vyplýva, že nebude možné uviesť Produkt do súladu so Zmluvou v primeranom čase alebo bez nadmerných nepríjemností pre Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami spotrebiteľa.
  1. Ak je reklamácia uznaná a nesúlad Produktu so Zmluvou preukázaný, Predajca kontaktuje Spotrebiteľa, aby dohodol spôsob výmeny Produktu za bezchybný alebo, ak to nebude možné, zníženie ceny alebo odstúpenie od Zmluvy.

  2. Spotrebiteľ poskytuje Predajcovi Produkt určený na opravu alebo výmenu na náklady Predajcu.

  3. V prípade Klientov, ktorí sú Podnikateľmi, je zodpovednosť Predajcu za záruku (nesúlad so Zmluvou) vylúčená.

X. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy

  1. Zákazník, ktorý uzavrel Kúpnu zmluvu, môže od nej odstúpiť bez udania dôvodu do 30 dní od prijatia Objednávky. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy sa zmluva považuje za neuzavretú.

  2. Právo na odstúpenie od Zmluvy sa nevzťahuje na Zmluvy, ktorých predmetom je Produkt uspokojujúci individuálne potreby Zákazníka (tovar na objednávku).

  3. Právo na odstúpenie od Zmluvy sa realizuje výlučne prostredníctvom zasielania, prostredníctvom dopravcov. Predajca vyhlasuje, že v mieste registrácie podnikania (26-500 Szydłowiec) nie je možné vykonať osobný návrat tovaru.

  4. Zákazník je povinný vrátiť Produkt v nepoškodenom stave a nesie zodpovednosť za zníženie hodnoty Produktu spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný na zistenie povahy, vlastností a fungovania Produktu.

Upozorňujeme, že montáž (inštalácia) Produktu spôsobuje, že Produkt nebude zodpovedať neporušenému stavu. V prípade vrátenia použitého alebo čiastočne poškodeného predmetu, čo zahŕňa aj poškodenia vzniknuté počas prepravy pri návrate, môže Predajca prijať Produkt, rozhodnúc o neúplnom vrátení sumy. Ak predmet nie je vhodný na ďalší predaj ako nový, nepoužitý - z vrátenej sumy môže byť odpočítaná značná časť, až do výšky 95 % hodnoty.

Zákazník je zodpovedný za primerané zabezpečenie Produktov a za prípadné poškodenia vzniknuté počas zasielania v rámci vrátenia, vrátane škôd spôsobených dopravcom, ktoré vedú k zníženiu hodnoty Produktu. V takýchto prípadoch Predajca neparticipuje na vymáhaní nárokov voči Dopravcovi za zníženie hodnoty Produktu.

  1. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa znáša iba priame náklady spojené s vrátením.

  2. Ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy pred prijatím objednávky, ale po jej odoslaní Predajcom, Zákazník, ktorý nie je Spotrebiteľ ani Podnikateľ s právami spotrebiteľa, znáša priame náklady na vrátenie Objednávky a je povinný uhradiť náklady na prepravu Objednávky skutočne vynaložené Predajcom, bez ohľadu na cenu dopravy uvedenú v Objednávke. To platí aj pre situácie, keď je doprava v rámci Objednávky pre Zákazníka uvedená ako bezplatná.

  3. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa uskutočňuje podaním príslušného vyhlásenia na e-mailovú adresu: lednet@vp.pl alebo písomne na adresu sídla Predajcu. Predajca neprijíma vyhlásenia o odstúpení od Zmluvy telefonicky ani prostredníctvom SMS.

  4. Pri podaní vyhlásenia o odstúpení od Zmluvy prosíme o poskytnutie minimálne:

    1. mena a priezviska,
    2. firmy (platí pre Podnikateľov s právami spotrebiteľa),
    3. dátumu uzatvorenia Zmluvy,
    4. označenia Produktov, na ktoré sa Zmluva vzťahuje.

Poznámka - pri objednávkach, pri ktorých bola vystavená faktúra DPH na podnikateľskú činnosť, je podmienkou účinného odstúpenia od Zmluvy zaslanie skenu alebo jasnej fotografie opravnej faktúry vystavenej Predajcom, opatrenej pečiatkou firmy a podpisom osoby zastupujúcej firmu Zákazníka, ktorá je potrebná na správne zaúčtovanie vrátenia podľa platných účtovných predpisov. Nezaslanie skenu alebo fotografie podpísanej a opečiatkovanej opravnej faktúry do 10 dní sa bude považovať za vzdanie sa odstúpenia a bude viesť k opätovnému odoslaniu Produktu. V prípade odmietnutia prijatia zásielky je Predajca oprávnený účtovať primerané poplatky za skladovanie Produktu, čo neovplyvňuje práva Spotrebiteľov.

Neúplné informácie môžu viesť k oneskoreniu alebo znemožneniu spracovania vrátenia.

  1. Na dodržanie lehoty stačí zaslať vyhlásenie o odstúpení pred jej uplynutím.

  2. Vrátený Produkt by mal byť zaslaný na adresu Predajcu uvedenú v bode 1 Kapitoly I tohto Nariadenia. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa je povinný vrátiť Produkt Predajcovi bezodkladne, najneskôr do 14 dní od dňa, kedy odstúpil od Kúpnej zmluvy. Na dodržanie lehoty stačí odoslať Produkt na uvedenú adresu pred uplynutím tejto lehoty.

  3. Predajca v prípade odstúpenia od Zmluvy vráti všetky prijaté platby, vrátane nákladov na doručenie, do 14 dní od prijatia kompletného vyhlásenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy. Predajca sa však môže zdržať vrátenia platby, kým neobdrží vrátený Produkt alebo doklad o odoslaní Produktu, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.

  4. Ak Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa využívajúci právo na odstúpenie zvolil spôsob doručenia Objednávky iný ako najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný počas Objednávky, Predajca nie je povinný vrátiť náklady navyše, ktoré vznikli Zákazníkovi.

  5. Predajca uskutoční vrátenie platby rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ Spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý pre neho neznamená žiadne náklady.

  6. Ak bude vyhlásenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy podané pred potvrdením Objednávky Predajcom, Objednávka bude zrušená.

XI. Mimosúdne spôsoby riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov

  1. Spotrebiteľ a Podnikateľ s právami spotrebiteľa po ukončení reklamačného konania popísaného v Kapitole X Nariadenia môžu využiť mimosúdne spôsoby riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov podľa pravidiel stanovených oprávnenými subjektmi na mimosúdne riešenie sporov, najmä Spotrebiteľskými ombudsmanmi alebo Regionálnymi inšpektorátmi Obchodnej inšpekcie. Viac informácií o mimosúdnych spôsoboch riešenia spotrebiteľských sporov nájdete na stránke Úradu na ochranu hospodárskej súťaže a spotrebiteľov - PL.

  2. Spotrebiteľ a Podnikateľ s právami spotrebiteľa majú tiež možnosť riešiť reklamácie na úrovni EÚ pomocou platformy ODR, dostupnej na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XII. Newsletter

Služba Newsletter spočíva v pravidelnom zasielaní e-mailových správ zákazníkom, ktoré ich informujú o najnovších aktualizáciách, akciách, novinkách alebo zaujímavých témach spojených so značkou a produktmi Nordic Tec®. Aby mohol zákazník využiť túto službu, musí zadať svoju e-mailovú adresu a poskytnúť príslušný súhlas prostredníctvom formulára na registráciu do Newsletteru, ktorý je dostupný v rámci funkcionality internetového obchodu. Podmienkou aktivácie Newsletteru je, aby zákazník potvrdil registráciu pomocou aktivačného odkazu, ktorý mu bude zaslaný na jeho e-mailovú adresu. V okamihu potvrdenia registrácie sa uzatvára zmluva o poskytovaní služby Newsletter elektronicky. Zákazník má možnosť kedykoľvek zrušiť odber Newsletteru, a to prostredníctvom odkazu, ktorý je uvedený v dolnej časti každej správy zasielanej v rámci Newsletteru.

XIII. Povinnosť informovať v súlade s GPSR - bezpečnostné aspekty používania produktov NORDIC TEC

Všetky bezpečnostné aspekty týkajúce sa používania a montáže produktov NORDIC TEC boli zoskupené na samostatnej podstránke, ktorú nájdete na nižšie uvedenom odkaze:

KOMUNIKAČNÉ KANÁLY s majiteľom obchodu, výrobcom a majiteľom značky NORDIC TEC

Ak potrebujete nahlásiť problémy týkajúce sa produktov, vrátane informácií o nehodách alebo problémoch s bezpečnosťou pri používaní produktov Nordic Tec, môžete využiť nasledujúce kontakty:

XIV. Záverečné ustanovenia

Tento obchodný poriadok je nepretržite a bezplatne sprístupnený na internetovej stránke obchodu. Jazykom, ktorým sa riadi tento obchodný poriadok a zmluvy uzatvárané v jeho rámci, je poľský jazyk. V prípade sporu, ktorý vznikne na základe uzatvorených zmlúv, sa strany budú usilovať o zmierlivé riešenie. Platným právom na riešenie akýchkoľvek sporov vyplývajúcich z tohto obchodného poriadku je poľské právo. S výnimkou prípadov, ktoré sú vyňaté na základe právnych predpisov o právach spotrebiteľov, budú všetky spory vyplývajúce z tohto obchodného poriadku riešené na všeobecnom súde príslušnom podľa sídla predávajúceho.

Obsah obchodného poriadku môže byť zmenený. Zmena obchodného poriadku nemá vplyv na práva nadobudnuté zákazníkmi pred dňom nadobudnutia účinnosti zmien. Nový obchodný poriadok nadobúda účinnosť po siedmich dňoch od jeho zverejnenia na internetovej stránke. Zákazníci budú o zmene obchodného poriadku informovaní e-mailom, ktorý bude zaslaný na ich registrovanú e-mailovú adresu sedem dní pred nadobudnutím účinnosti zmien. Ak zákazník nový obsah obchodného poriadku neprijme, je povinný o tom informovať predávajúceho, čo povedie k ukončeniu zmluvy o poskytovaní elektronických služieb.

  • Tento obchodný poriadok nadobúda účinnosť 27.04.2017.
  • Posledná aktualizácia – 02.12.2024.
Product added to wishlist